VINGLAS INFÖRSKAFFADE

Kände för att införskaffa lite vinglas som jag kan ha. Hittade dessa snygga och till bra pris med. Älskar dem och komer absolut komma till användning längre fram! Idag är det sista lovdagen och det känns lite surt, önskade lovet var lite längre. Ska inte klaga ändå för detta lovet har gett mig tid till träning,bowling,fira Linn som idag fyller 18 år och mycket mer men det absolut det skönaste, SÖMN!
 
Fick bli en promenad i snöovädret men det var verkligen behövligt. Kände för att komma ut. Blev ungefär en vilodag kan man säga, körde ingen styrka idag eftersom jag pressade benen så igår.  I förrgår kände jag för att börja se en ny serie och vet ni? jag nördar just nu pretty little liars, älskar den serien väldigt mycket, har även mina spekulationer om vem "A" är. 
 
Nu tänkte jag äta lite innan jag intar sängen för klockan står på 07.00!
 
 
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR