INVIGDE HELGEN MED VÄNNER!

Bowling med ett underbart gärg ifrån min klass stod på schemat igår, var jättetrevligt! Jag hade jättekul och hoppas ni andra också hade det!
Idag spelade jag min första seriematch på ett år och den vann vi med hela 15-5, jag slog 715 och är nöjd med min insats.Trots att starten inte gick som jag ville så skrapade jag ihop över 700. Nästa mål på en match framöver är 800. 
 
Senare har kvällen bestått av melodifestivalen, jag älskar Sanna Nilsens låt men hade verkligen hoppats på Helena skulle kamma hem vinsten men icke! Nöjd över att inte ACE vann ialla fall! 
Nu tänkte jag se på ett avsnitt från Pretty Little Liars innan jag ska sova. Imorgon är det plugg som står på schemat!
 
Mobilbild ifrån igår, snattade den från Linn!
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR