"ENJOY WHAT YOU HAVE, EVERY LITTLE DETAIL OF WHEREVER YOU ARE, DON'T FOCUS ON WHERE YOU AREN'T"

Nu inväntar jag sommarlov/
 
I fredags åkte jag och lina en sväng till billingen för att mysa med linn som är tillbaka från kroatien. Vi jobbade på brännan,åt jordgubbar och vindruvor och snacka. Underbart väder på det. Fick även ett armband som ni ser på bilderna här nedanför. Älskar det! Rosa gör att man ser brunare ut också. 
Nu har jag fått klart allt i skola och det känns rätt skönt. Nu kan jag äntligen slappna av och glömma all stress.
Tog mig en PW nu på kvällen,bra för hela kroppen och speciellt huvudet, behövde rensa tankarna lite.
 
Fixat sommarjobb också, kul att tjäna egna pengar för en gångs skull och förhoppningsvis så kommer jag att trivas superbra! Sökte feriepraktik på vårdcentralen och jag fick erbjudande om att gå som praktkan bredvid en sjuksköterska som jag utan tveckan tackade ja till. 
 
♡ 7 dagar till femta säsongen av "Pretty Little Liars".
♡ 9 dagar till sommarlov.
♡ 102 dagar tills jag är 18 år.
 
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR