DET HANDLAR OM DIG

Utgång i lördags med ett gott gäng. Hade en brutal migrän att jag inte kände mig mänsklig,lyckades trotsa migränen och tog mig igenom en kväll med skratt,tårar och dans.
Söndagen blev väldigt lugn.
Idag hade jag en tid till synundersökning i mellerud inför körkort. Klarade testet och kan äntligen ta mig ut på vägarna. Var orolig inför synundersökningen på grund av min dåliga syn men klarade testet jättebra så det kändes skönt.
Jag och mamma strosa runt lite och kikade i några affärer innan vi åkte hemåt.

Gick till bibloteket och länade med mig "Det handlar om dig" hem som är skriven av Sandra Beijer. Otroligt fin bok!
Värd att läsa tycker jag.
 
 
 
 
 
 
 
 
GoForFit

Mums! :)

Svar: Ja verkligen :)
Matilda Ling

den boken har jag planerat att läsa! :)

Svar: det tycker jag du ska göra :)
Matilda Ling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR