DR DENIM/TWO LAYER FRILL TOP NOTION 1.3

Började dagen med frukost vid 10.30, gjorde mig sedan iordning eftersom jag skulle till bussen 12.45. när jag väl kom dit så väntade jag en stund efter ca 10 min kommer den, bussen kom alltså 12.55 när den skulle åka från ed 12.45, så jag kom såklart sen till svenskalektionen en det gjorde inget när jag förklara hur det låg till. Busschaffören hade alltså glömt bort vilken tid han skulle köra. Det tycker jag dem borde hålla koll på. Men iallafall när jag hade haft svenska så gick jag vidare till idrottshallen och där väntades lite yoga på idrottslektionen, rätt kul ändå. Nu sitter jag hemma och ska se ett greys avsnitt tänkte jag. Känner för att ta en lugn kväll och kanske en promenad om en stund.
 
Klickade hem dessa två plagg idag!
 
TWO LAYER FRILL TOP NOTION 1.3 : 249 KR
KISSY DENIM LEGGINGS: 399 KR
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR