ALWAYS FIND A REASON TO SMILE

Förlåt för den sämsta uppdateringen, inte orkat blogga eller snarare inte haft något att blogga om.
Har mitt efterlängtade sportlov nu, känns bra att vara borta från skolan ett tag. Har börjat tagit tag i träningen nu, så det känns väldigt bra.
Eftersom solen lyste så fint idag passade jag på att ta en springtur, blev hela 8 km på drygt 1 timme. Märker hur snabbt man tappar konditionen när man slutar springa. Vill ha vår nu men framförallt sommar, det hade verkligen inte varit fel.
 
Har lite saker planerat i veckan som jag hoppas ska bli av. Imorgon tänkte jag åka till min första "riktiga" bowlingträningen på 1 år. Känns som om jag verkligen vill börja bowla igen. Måste lägga upp ett schema med allt skolarbete för att hitta tiden bara. Får passa på när man kan.
 
Imorgon tänkte jag köra mage och/eller en promenad om solen lyser. Känns som om 2014 kommer bli ett bra år ändå. Det började bra och kan gärna få sluta ännu bättre!
 
INSPIRATION
 
 
 
'
 
Erika

Härligt med lov, skönt att springa i solen, önskade att solen kunde kika fram lite oftare nu :)

Svar: Ja helt underbart! Skulle inte sitta fel med vår nu, trodde den var på väg men snön kom hit igen :( känns sådär!
Matilda Ling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR