40 MINUTER CARDIO- CHECK

Min lediga dag bestod av att baka tacoperoger,träna och äta mammas goda köttgryta.
Nu sitter jag i soffan med matkoma och datorn i knät. Innan jag åt köttgryta körde jag 40 minuters cardio, riktigt härligt och jobbigt pass, svettades nåt så fruktansvärt men så värt det!
 
Min kväll avslutas med bowling och grey's anatomy. Efter en lugn helg är det dags att förbereda sig för imorgon är det dags för skolan igen. Kommer bli en rätt kort skolvecka eftersom vi har vinterdag på torsdag. går rätt så kort alla dagar som är kvar vilket är superbra!
 
Är supermotiverad till träning och tänker nå mina mål nu!
Bjuder på en liten inspirationsbild.
 
 
 
 
Erika

Härligt med träningsmotivation :)

Svar: Ja :) känns så bra när motivationen är på topp :D
Matilda Ling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR