GLAD PÅSK

Dagen har inte bestått av så mycket mer än sola,fixa 3 snygga påskpåsar till mina underbara grannar och träning.
Vaknade via 10 och fick höra att jag hade fått ett påskbev, tycker det är lika kul varje år att fixa påskbrev/påskpåsar då jag gillar att pyssla. Så jag fick snabbt slänga i mig en frukost för att åka och handla in lite gott till påsarna.
 
Vädret har varit ett riktigt stort + då det varit molnfritt och stekhett. Ska bli så här fint väder hela veckan och då sitter det inte fel med påsklov.
Dagens träningspass fick bli hopprep i 30 minuter med variation, jäklar vad svetten rann! underbart efter allt godis ätande. Kände verkligen hur det tog i benen och rumpan!
 
Blev supernöjd med mina påskpåsar så det fick bli årets påskbild av mig.
 
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR