FRUKOST I DET UNDERBARA VÄDRET

Gick upp vid 09.30 eftersom det var så fint väder så passade jag på att göra en smoothie och sätta mig i solen. Underbar start på dagen verkligen!
Har bara tagit det lugnt idag precis som igår och legat och solat ända fram tills 15.00 och sedan körde jag ett träningspass igen med hopprepet. Blir verkligen svettig av det och det känns så bra.
Nu sitter jag sitter jag i soffan med matkoma efter mammas goda mat. Ikväll har jag tänk att jag ska se någon mysig film och umgås med min familj.
 
Receptet till min smoothie:
♡ 1 Banan
♡ 1/2 Hallon
♡ 1dl verum hälsoyoghurt,jordgubbssma/ valfri yoghurt
♡ 1msk laktosfri mjölk/ valfritt
♡ 1tsk kanel/ valfritt
 
♡ Gör så här: mixa alla ingredienser i en bunke med stavmixer så den bli slät och fluffig.
När du har mixat allt blandar du i 1 tsk linfrö eller något annat gott du gillar att ha i. Jag tog linfrö eftersom det är bra för min mage.
 
Resultatet blev riktigt gott, kanelsmaken kom fram och tog bort delar at det sura man får av hallonen.
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR