stänger ute världen ett tag

Lång skoldag och nu plugg på det. Spanskaprov imorgon men får höstlov så ska inte klaga ändå.
Finns ingen ork till att öppna spanskaboken och plugga NU. Är så himla trött och orklös. Måste nog kanske kolla upp detta för orkar inte gå och vara så här. 
Ska snart inta min plats i soffan och titta lite på tv med kvällsmat iknät för att sedan gå och lägga mig.
 

åh jag älskar verkligen den där tiden man får vara för sig sjäv,inte behöver tänka på att andra är i närheten. Ni vet den där känslan att stänga ute världen för någon timme. Det är iprincip vad jag gjort nu, suttit på miitt rum i min egen ensamhet och varit i fred! love it. Speciellt när man känner att man behöver det!
 
 
 
 
 
 

Känner igen mig, har en sådan dag idag! Sitter mest för mig själv och tittar på serien friends då, kram! :)

Svar: ja! :) åh är den serien bra? behöver en serie att se på i detta höstrusk! kram :)
Matilda Ling

Ja jag rekommenderar den varmt, om du vill ha en mysig serie med humor och en massa vänskap inom sig! :D

Svar: Ska nog ta och se den då :D måste bara säga att jag tittade in på din blogg och vilken snygg design du har! :) skulle behöva en ny jag.. :) hehe
Matilda Ling

Åh tack så mycket! Det är min syster som har designat den så jag står i skuld till henne haha :D kram!

Svar: Riktigt fint! :D kram!
Matilda Ling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR