Food after workout

Körde lite styrka innan det blev dags för en av mina favoriträtter, kyckling currysås och ris med lite majs och broccoli. Satt riktigt fint i magen. Nu ska jag bara ta det lugnt framför tv i soffan!
Vet ni någon bra film/serie som ni kan rekomendera? behöver en i detta äckliga höstväder..
Hoppas verkligen att "så mycket bättre" blir ett ännu bättre program är innan. Det får vi se sen! klockan 20.00 på tv4.
 
Eftersom jag nu har höstlov tänkte jag ta upp min träning igen, legat riktigt på latsidan för har inte funnit orken. 
Mitt styrkepass såg ut så här:
10*10squats
10*10 utfall
10*50 situps
10*3 benlyft (jag ligger på rygg och en annan står över mig och kastar benen så ska jag lyfta upp dem igen innan dem når golvet. Är inte säker på namnet men läst att det skulle kunna kallas det?)
 
Mitt styrkepass riktades mycket på benen men kände för att köra lite på magen med.
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR