Now the sky is my point of view

Tar nu välförtjänt helg efter en jobbig dag med ett matteprov som inte gick min väg. Kvällen kommer bestå av idolmys och sedan en film kanske.
 
Fick ett sms av mamma att mina pysselsaker har kommit så jag kan börja med att fixa till gamla syltburkar/glasburkar till mysiga lyktor, ni får kika in här imorgon och se!
Detta gjorde faktiskt min dag för att pyssla är något jag verkligen gillar, att kunna sitta och fixa o trixa för sig själv.
 
Letar som en galning på nätet efter julklappar, hittat en sak jag vill ha men det kommer mer, tänkte lägga ihop en jul lista på sådant jag önskar mig och dela med mig av den. Vad önskar ni er i julklapp?
 
Fångade en häftig himmel imorse innan det bärde av till bussen. Rätt så häftig, eller?
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR