Fredagen närmar sig

Efter en lång skoldag med 3 timmars rast mellan en lektion så är jag glad ändå för imorgon är det fredag och det betyder fredagsmys med mina tjejer hemma hos Linn. Går alltså kort skoldag imorgon och slutar 11.50.
Älskar verkligen fredagarna, helt underbart att komma hem tidigt. 
Har gjort upp med mig själv att inte äta godis på 1 månad och jag ska fixa det!
Sen så vill jag så gärna komma igång med träningen igen,men när kropper säger ifrån är det ingen idé. Det låter som att jag ger upp men när inte energin finns där i kroppen som förr, det är inte så lätt att träna med en kropp som säger ifrån. Tror jag måste börja äta mer och i vart fall med protein,järn osv! ska kika runt lite på nätet för att se om jag hittar lite tips.  Hoppas ni får en fortsatt bra torsdag för nu ska jag öppna psyklogiboken en stund innan jag intar min plats i soffan.
 
Gjort lite fint på rummet som jag tänkte visa er!
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR