Föll också för vita byxor ♛

Skola idag,trött och sliten,jobbig dag på ett sätt, mycket plugg men det måste göras.
Känt mig allämnt sur idag, vet inte varför, kan nog vara att jag äter dålig och blir nere i socker. Tror ärligt jag behöver kolla upp mitt blodvärde, känns inte bra alls..Min känsla i kroppen är sliten,aldrig pigg, inte något som helst energi till varken plugg eller träna! usch.
Hoppas morgondagen ger mig mer energi och att jag blir piggare. Nu ska jag se på ett greys anatomy avsnitt innnan jag tar natten för denna dag.
 
Klickade nyss hem dessa två klädesplagg, ett par vita byxor och en svart söt topp. Hoppas nu att det passar och att byxorna är som jag vill att dem ska vara.
 
 
 
Sofie

Har dom byxorna, helt perfekta!!

Svar: Åh hoppas hoppas dem är bra :D
Matilda Ling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR