eat diamonds for breakfast, and shine all day

Sitter just nu och försöker se på grey's anatomy på viaplay men det verkar inte gå som jag vill,buffrar helatiden. Istället får jag ta tag i spanskan,3 läxkor i det till imorgon, allltid ute i god tid..
Inte bloggat på några dagar, inget att skylla på men har varit riktigt trött. Vet heller ibland vad jag ska lägga ut vilket leder till oftast inget alls.
 
Imorgon ör det fredag, mig favoritdag eftersom jag slutar 11.50, när jag kommer hem blir det att baka eftersom jag och Linn ska stå och sälja på Strömkulles öppet hur dag. Måste fixa fram lite pengar till vårat företag. Sist öppet hus var jaf borta så hoppas iallafall att det blir kul! 
 
Åh jag älskar min skinnjacka, skulle lätt kunna gå i den helatiden, idag fick jag ta min vinterjacka..Gillar den vekligen inte så ska faktiskt få låna min syster eftersom hon har köpt en ny. Vill såklart ha en egen men inga pengar just nu. 
 
Bloggar imorgon om mina bakverk blev lyckade, kram♡
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR