Be your own inspiration

Har bestämt att jag inte ska äta något godis under 1 månad, alltså jag ska klara mig utan godis under 4 veckor. Har börjar med att gå ut på pw några dagar i ca 30 min, idag är det plugg som gäller så hinner inte med det.
Tänkte även börja ut och springa några gånger i veckan med. Hört att det är jobbigt de 3 första veckorna när man ska sluta med godiset men jag ska fixa det!
 
 
10 orsaker till att du ska ut och springa:
 
★ Du blir glad av att springa,du känner dig full av energi
★ Du bränner mer fett av att springa än någon annan kondition
★ Du får tid till dig själv att tänka
★ Du förbränner även fett efteråt du sprungit 
★ Den enda du kan tävla emot är dig själv,du kan hela tiden slå DITT mål
★ Det hjälper mot stress
★ En halvtimmes springtur är bara 2 % av din dag, finns inga ursäkter
★ Du blir stolt över dig själv och det stärker din självkänsla
★ Det blir aldrig lätt eller svårt, du utmanar ständigt dig själv beroende på dina behov.
Det billigaste sättet att träba-du behöver bara dig själv
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR