Smoothie och EGO

Varit en riktigt slapp dag idag, somnade väl runt 03.30 inatt..Hade så svårt att sova så när jag väl somnade så vaknade jag runt 12.00, märker på huvudet att jag inte klarar sova så länge. Har för det mesta blivit one tree hill idag, sen så har jag sett på en film som heter EGO,en sådan himla underbart bra film. Är totalförälskad i den.
Mamma hade beställt för mycket jordgubbar så det blev över några lådor och då passade jag på att göra en smoothie till kvällsmat. Fick till en sådan fin färg på den så var tvungen att ta kort.
Är verkligen en kamera nörd nu sen vi köpte en systemkamera, lär var hålla på att ta kort på allt möjligt ett tag nu! Längtar så tills juli då jag får en bredare säng, sen så funderar jag på om jag ska lägga 1000kr på en tempurkudde, har fått så ont i nacke och rygg när jag sover,och när jag vaknar på morgonen så har jag sådan huvudvärk, tror en sådan kudde skulle göra gott för mig.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR