Underbaraste systers student 2013.

Har nu påbörjat mitt sommarlov, idag var det student för min syster.
Så det har varit studentkalas hela dagen här kan man säga, nu är hon i Åmål med sina tjejer.
Det är bara två år kvar för mig så jag hoppas det går fort!!

Till underbaraste systern i världen-
Att tänka mig ett liv utan dig går inte, Jag skulle inte kunna leva utan dig. Du har den största platsen i mitt hjärta och jag ber dig lämna inte denna planet för då skulle inte jag kunna leva. Du anar inte hur stor betydelse du har för mig, du kan mig ut och in, när jag mådde som sämst var DU där för mig. Det är tack vare dig som jag idag försöker blicka mer framåt, det är tack vare dig jag mår så bra som jag gör idag, trots mina problem finns du alltid där. Det är tack vare dig som jag är där jag är idag. Jag vet att jag inte brukar säga detta så ofta men jag älskar dig!



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR