Underbara långhelg.

Är ledig både torsdag och fredag vilket betyder långhelg! helt underbart, det märks att sommarlovet börjar närma sig. Jag har bara en komplettering i natur sen är jag klar med första året på strömkullegymnasiet. I förrgår var jag hos mina kusiner, Jenny och Linus tog studenten så det blev att fira dem lite. Var så länge jag såg alla kusiner så det var kul! Igår hjälpte jag pappa att fixa till altanen och plantera lite blommor och stolar som skulle sättas ihop. Jag och pappa var dem enda som var hemma och pappa bad mig åka med som smakråd till blommorna vi skulle plantera i hans egen gjorda låda. Det blev väldigt lyckat må jag säga!
Jag har även ett tips till er om ni vill snabba på eran solbränna! Jag har använt denna produkt några gånger innan och tycker den är jätte bra. Det går att beställa på nätet och finns i olika butiker,finns här i ed på ea's för 89kr.. Jag köpte en ny idag, känns som om det behövs för att jag får för lite färg. Jag rekommenderar denna produkt väldigt starkt. Lagom bra pris faktiskt. Den håller även väldigt länge och luktar ljuvligt gott.
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR