tipsar om två av dem bästa filmerna jag sett!

Tänkte tipsa er om två filmer jag så igår och idag!
Dessa filmer är två av dem bästa jag sett om jag ska vara riktigt ärlig. 
 
Igår såg jag på en film som heter warrior, en av dem bästa jag sett faktiskt! vilken handling.
Det är en film jag verkligen vill att alla ska se, den är verkligen sevärd! Den är som sagt två timmar lång men tiden bara rann iväg när jag tittade, var helt fastklistrad vid tv:n ! 
 
 
Idag såg jag "Olympus has fallen", en riktigt bra film, för mig var en dock lite för rå i början, men dem blev bara bättre och bättre. I denna film så hände det något precis hela tiden och det gör att filmen kan vara 2 timmar lång. I och med att den är 2 timmar lång så måste den vara bra, jag lovar att ni inte kommer bli besvikna om ni ser den!
t



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR