Bakning och Kungligt bröllop.

Känns verkligen att sommaren är nära! Underbart väder idag trots en lätt regnskur. I morse började jag att baka, hittade ett recept på en mörk chokladkaka med nötknäck. Väldigt lätt att göra dock väldigt söt menmen! Fick med mamma ner för att köpa saker som jag kan hänga på min syster som tar studenten nästa fredag. Hittade allt lite men ska kolla i Bengtsfors om det jag söker finns där. Låg ute och sola ett bra tag innan jag gick in och tittade på det kungliga bröllopet där Madelene fick sin Chris! Hon var så fin och vilken underbar klänning. Till detta fick det bli först lite kyckling,sallad,jordgubbar och turkisk yoghurt. Till efterrätt blev det mörk choklad kaka som jag bakade i morse, för att jämna ut det söta lade jag till jordgubbar bredvid, annars hade den blivit lite för söt för min del. Glömde att ha i salt men smakade gott! Den rekommenderar jag att ha till kalas eller dop osv.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR