fastare rumpa genom rätt kost och träning?!

Passat två underbara barn idag, Zakarias och Lovisa! 
Träningen har jag legat lågt med eftersom jag vill att knät blir bättre, vilket det börjar bli nu! 
Läst lite om att få fastare rumpa inom 2 veckor! 
Tänkte köra på detta från och med nästa vecka, om jag blir hemma hela veckan i och för sig! 
 
Utfall och squats gör jag redan men har inte det där riktiga tålamodet för hur fort det går så tänkte testa detta, vi får se hur det går! 
Dessa övningar kommer jag att göra: 
1.GRODHOPP.
2.STEP
3.UTFALL
4.HÖFTLYFT
5.SICKSACKHOPP
 
SÅ SKA DU TRÄNA
  • Gör varje övning i fyra minuter med 20 sekunder maxtempo och tio sekunder vila växelvis. Vila två minuter mellan varje övning. Värm upp med promenad eller jogging tio minuter innan.
  • Två pass á 20 minuter intervall uppför en backe som tar mellan 60-90 sekunder. Spring snabbt uppför och jogga långsamt nerför. Värm upp 10 minuter innan och jogga tio minuter efteråt.
  • Två promenader à 60 minuter per vecka.
  • Det här programmet kan du köra i två veckor.
KOSTRÅD
  • Uteslut allt socker under 14 dagar.
  • Ät 5 mål om dagen: frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag.
  • Få i dig bra proteiner som kyckling, fisk, bönor och linser. Proteiner bygger upp muskler och hjälper dig att behålla dem också.
  • Satsa på bra, rena livsmedel till 100 procent.

EXEMPEL PÅ BRA LIVSMEDEL

Havregryn,Ägg,Kyckling,Fisk,Grönsaker och frukt,Råris,Quinoa,Sötpotatis,Kvarg/Kesella,Keso,Olivolja,Kokosolja,Avokado




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR