JULAFTON

 Vi spenderar alltid våran jul hos mormor och morfar, det är våran tradition. Under julaftonsmorgonen var jag och papa ensamna eftersom elin valde att fira jul med sin kille och mamma jobbade dag. Fixade mig så jag var klar innan klockan 15.00 då Kalle-Ankas jul går, sett på det varje år och kommer aldrig sluta titta på det. Det mysigaste med julen är att få spendera tid med sin famillj och släkt. När mamma kom hem vid 16.00 gjorde vi oss klara inför att åka till mormor, där väntade mina kusiner Cindy och Sebastian. Vi åt god julmat och lite fika efterråt innan det var dags för julklappsutdelning. Mysigt att bara ta det lugnt på julaftonskvällen. När utdelningen var färdig bar det av hem för att se på svensson svensson och film.
 
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR