HÖSTEN ÄR PÅVÄG

Vill verkligen åka och shoppa snart, är en del saker jag vill ha.
Kan säga att det märks på alla dessa nyheter på olika hemsidor som typ hm osv att det verkligen börjar bli höst för att det är väldigt mycket svart ch gråa färger.
På bilden ser ni ungefär det jag vill ha men det finns lite mer kan jag säga!
Jag fylle ju år om två veckor så efter det lär det bli en tur till stan!
Vad brukar ni använda för färger på era kläder under hösten och vintern?
Skulle bli glad om ni skulle vilja ta er tid att slänga in en liten kommentar ♡

!
Fia

Varifrån kommer den där "myströjan" som är typ gråspräcklig och den vita spetströjan?! gör snygga! :D

Svar: den vita spetströjan är från Gina Tricot , Gråspräcklig är från hm :) Visst är dem !! :D
Matilda Ling




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR