10 TIPS OM TRÄNING ENLIGT MIG

★☆ Ha kul- gör saker du tycker är roligt
★☆ Tålamod- för en del tar det längre tid att förändras än andra
★☆ Äta bättre mat-  mår bättre när man äter nyttigare mat istället för skräpmat. Det gör att kropp och själ mår bra!
★☆ Belöna dig själv någon gång ibland.
★☆ Drick mycket vatten, undvik drycker som det är mycket socker osv i.
★☆ Träna fler i grupp- gör träningen absolut mycket roligare
★☆ Motivation- I början kan man vara riktigt motiverad men sjunker kanske efter nåra veckors tid, det är då det kommer in att träna fler, det gör att man puschar varandra till att fortsätta!
★☆ Prova på nya saker- prova på saker du tror du skulle kunna gilla, jag tycker om att löpträna,pw och lite styrka på kanten.
★☆ Jag tränar för att jag mår bättre av det, Som sagt det finns många olika anledningar till att träna!
★☆ Jag gillar att ha musik när jag tränar, ta då musik det är fart i inte någon lugn, det kan du lyssna på efter när du ska varva ner!
 
 
 
 
   
 
 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR